Google

неделя, 4 ноември 2007 г.

Ана-Мария се запозна с майката на Азис

Модерната фолклорна изпълнителка Ана-Мария изживя емоционална и запомняща се вечер. Тя се запозна с майката на един от най-колоритните поп-фолк изпълнители в България – Азис.

“С Азис се познаваме от години. Често се виждаме на кафе или обяд и с удоволствие споделяме творческите си виждания и лични преживявания. След един такъв разговор се роди и идеята за текста на песента ми “Майчина обич” – взаимствах от реалния живот на Азис и майка му Гергина, споделя гласовитата Ана-Мария, която преди месец зарадва своите почитатели с албума си “Изповед”.
На последната ни среща Васко ми сподели, че майка му изключително много харесва моите песни и често дори плаче на тях. А всеки талантлив изпълнител знае какво означава да се разплаче някой на песните му – към това се стремим, към такова въздействие и “проникване” в душата на слушателя!”, допълва харизматичната Ана-Мария.
Първото ми впечатление от Гергина беше, че е крехка, красива и с някакъв вроден аристократизъм жена, което усещане се затвърди и от увлекателния ни неколкочасов разговор. Менюто беше богато и великолепно приготвено, като включваше и любимото ми ястие сърми – още се чудя, откъде беше разбрала за тази моя кулинарна слабост”, смее се Ана-Мария. “Бяха несравнимо вкусни – дори в арабските страни не съм хапвала толкова превъзходно приготвени.”

Няма коментари: