Google

сряда, 15 август 2007 г.

Деси Слава заминава за Лондон

Пищната фолк певица заминава за Лондон да започне записи с продуцента на Кайли Миноуг.
Ето какво разказва Деси Слава пред вестник "Монитор" "Съвсем случайно се открихме с продуцентът Джон Темис и той ми предложи да работим заедно. Той е работил със звезди като Джордж Майкъл, Елтън Джон, Кайли Миноуг, група Blue." Именно Антъни от Blue, който от известно време се познава с Деси, подарил на певицата своя авторска песен: "Отидох уж само, за да чуя парчето, а накрая се оказа, че съм на нещо като прослушване. Джон Темис ме накара да изпея няколко неща и много ме хареса. Вече имаме дати за записи с него. Първото парче, което ще направим заедно е балада в поп-рок стил. Моята голяма страст е соул музиката, но попът също много ми харесва. "
Сега ако се интересуваш от икономика посети i-rechnik.info,за да научиш някой нов термин или пък да прочетеш някоя финансова статия.

Няма коментари: